Grupa The End Machine izbacila je početkom aprila ove godine svoje drugo studijsko izdanje pod nazivom Phase 2. Kada se bend prvi put pojavio, tj. najavio da će krenuti sa radom, verovatnoća da će uopšte stiči do drugog albuma bila je vrlo mala.

Ekipa koju su tada činili George Lynch, Jeff Pilson i Mick Brown, za neupućene – legendarni Dokken bez pevača Don Dokken-a, delovala je kao da je spremna na klasičan jednoalbumski projekat. Za pevača su izabrali fantastičnog Robert Mason-a, koji je bio frontmen bendova poput Lynch Mob (grupa gitariste Geroge Lynch-a)  i Warrant, sa kojima i dalje nastupa. Celu priču podržao je, naravno, ko drugi do Frontiers Records i tako smo 2019.godine dobili i album prvenac pod nazivom The End Machine, koji se te godine našao i u izboru za najbolje izdanje koje tradicionalno organizujemo.

Dve godine nakon toga prešlo se na Fazu 2 Iako nam je tada delovalo da druge faze neće uopšte ni biti ovi iskusni rokeri isporučili su dvanaest potpuno novih i svežih hard rock pesama. Možda nisu imali šta da rade za vreme pandemije, ko zna, ali ovaj album pokazao je da ipak ne žele da (bar za sada) puste ovaj bend niz vodu. Zabeležili su čak i live nastup, neposredno pre pandemije, što je takođe vrlo nekarakteristično za ovakve bendove-projekte.

Sve u svemu, demantovali su nas u svemu i to je u svakom slučaju pozitivno. Pozitivan je čak i sam album Phase 2, koji je pokazao da je grupa postala konzistentnija i da zvuči više kao bend, a ne kao projekat. Pesme su konkretnije i bolje „sklopljene“ nego na prvom albumu. Ipak, to ne znači da je izdanje od pre dve godine bilo loše. Naprotiv! Čini se samo da su ovoga puta uspeli da puste da ideje sazru i da ih na najbolji mogući način upakuju. Promenili su i bubnjara pošto se Mick Brown povukao iz muzike. Palice sada drži njegov brat Steve. Na momente malo liči čak i na Dokken… što je negde i normalno, a koju smo ocenu dali ovom izdanju pogledajte u našem Albumometru!

Album preslušajte ovde:

Autor: JP